BLOG

Wirtualny Office Manager - Dowiedz się, jak zarządzamy biurem zdalnie! ​

Czym zajmuje się wirtualny office manager?​

Wirtualny office manager przede wszystkim odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie administracji i wszystkich procesów z nią związanych w formie zdalnej. Jest to łącznik między szefem a pracownikami firmy, który planuje, organizuje, kontroluje oraz poprawia jakość procesów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura. Stanowisko to oprócz wcześniej wymienionych obowiązków, również obejmuje zadania przypisane dla wirtualnego asystenta / wirtualnej asystentki.

Jaki jest zakres obowiązków zdalnego office managera? ​

Wiedząc już, na czym polega stanowisko, warto określić zbiór zadań, które obejmuje usługa. Wirtualny office manager zajmuje się nie tylko obowiązkami wirtualnego asystenta / wirtualnej asystentki, ale także poprawnym funkcjonowaniem administracji, jak i zaopatrzeniem biura klienta. Również wartą uwagi jest optymalizacja kosztów i procesów w firmie związanej z obszarem stanowiska m.in. Poprzez dobór i zakup sprzętu biurowego według wytycznych klienta porównując najbardziej atrakcyjne oferty na rynku.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zakres wirtualnej asystentki / wirtualnego asystenta
  • Planowanie, organizowanie, kontrolowanie poprawnego funkcjonowania administracji w firmie
  • Zaopatrzenie biura
  • Profesjonalne doradztwo
  • Zbieranie i weryfikowanie ofert cenowych związanych z obejmowanym działaniem
  • Optymalizacja kosztów i procesów w firmie związanych z prowadzeniem biura
  • Dobór i zakup sprzętu biurowego 

I wiele więcej…

Oczywiście zakres obowiązków może być zróżnicowany w zależności od typu przedsiębiorstwa, branży i specyfiki z nią związanej. Dlatego warto skontaktować się z nami w celu dopasowania odpowiedniej oferty dla Twojej firmy!

Jak możemy zarządzać Twoim biurem zdalnie?

W dobie obecnych narzędzi i rozwiązań na rynku komunikacja na odległość nie jest już problematyczna! Dzięki wideorozmowom np. na Microsoft Teams lub komunikatorom typu Signal jesteśmy w stanie utrzymać bieżącą łączność z głównymi przedstawicielami działów, jak i pojedynczymi osobami w Twojej firmie. Naszym zdaniem prawidłowy obieg informacji jest ważny, ale zarządzanie nią jest równie istotne. Dlatego dzięki rozwiązaniom do zarządzania jak na przykład Trello jesteśmy w stanie tworzyć, opracowywać i wykonywać określone zadania mniej lub bardziej złożone tak, abyś mógł widzieć i kontrolować każdy etap danego procesu. Oczywiście, jeżeli klient posiada swoje narzędzia wewnętrzne typu CRM, to jak najbardziej jesteśmy w stanie się do nich dostosować i funkcjonować zgodnie z przyjętymi normami lub stworzyć je tak, aby obieg danych był prawidłowy zgodnie z panującymi  obecnie standardami.

TASKme.pl

W pełni zdalny outsourcing na miarę Twoich potrzeb.

Prosto, szybko, wygodnie… Sprawdź, jakie to proste!

Scroll to Top